Blog-arkiv

torsdag den 18. juli 2013

1. dag

i dag var det så første dag i London.
Jeg må indrømme at jeg nok havde forstillet mig en lidt mere hardcore afsked med familien, men det endte alligevel med at blive skide sørgeligt! øv altså... Men hvorom alting er, er det fantastisk her!
Nu ved jeg at London, og England generelt, er kendt for at være stedet hvor regnbygerne ofte hænger ud, men jeg kan så med glæde informere jer om, at her hele dagen har været mellem 25 og 30 grader og skyfri himmel. LUKSUS!
Jeg har ikke foretaget mig meget i dag, men jeg har dog fået ordnet lidt praktisk vedrørende en engelsk bankkonto og mobilabonnement.. Desuden har huset været invaderet af babyer hele dagen - savlende babyer vel og mærket.

ps. jeg beklager det sene indlæg men jeg havde nogle problemer med strømforsyningen.. Hvis der er noget der er fjollet i England, så er det stikkontakterne og vejbanerne!

                                                               Farveeeeel Danmark!
                                                           Ok lækkert vejr i London.
                                                               Baby Mila. Så sød.


                                                             Parken nær ved "mit" hus.

                                                                   Jeg er i live!
                                                                           Fjollet.
                                                                     Brixton


                                                               Downtown Dulwich

                                                                Baby Freddie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar