Blog-arkiv

torsdag den 18. juli 2013

Det der med at være blond...

Kan nogle gange godt betale sig! Det er i hvert fald den mest logiske forklaring til hvorfor jeg inde for 10 minutter fik tre jobinterwievs i morgen i central London. Alle på mega fede og trendy restaurenter.
Jeg kom ikke til byen i dag for at aflevere dem personligt, men søgte i stedet for på nettet. Og efter at have sendt mit CV ud til ca. ti forskellige caféer og restaurenter blev jeg ringet op.. Så i morgen bliver en travl dag med samtaler fra kl. 10 om morgenen til 16 om eftermiddagen. Jeg klager ikke!
Derudover har jeg fået et engelsk telefonnummer, som er VIRKELIG langt. 11 tal - siger det bare.
Men ellers kryder jeg bare fingre for i morgen, hvor jeg måske bliver udsat for den luksus at skulle vælge mellem forskellige steder at arbejde.
Billederne i dag er fra mit værelse som jeg er jævnt tilfredes med.





                                                           jaaa og så lidt selvforkælelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar