Blog-arkiv

mandag den 19. august 2013

Undskyld.

Kære mor og far.

Efter at have levet i hus med en baby i 5 uger, er der noget jeg gerne vil sige til jer: Undskyld.
Undskyld for alle de nætter jeg har holdt jer vågne med hylen og gråd.
Undskyld for de mange timers rengøring I har måtte igennem efter mine måltider.
Undskyld for alle de penge I har brugt på bleer, mad, tøj mm. Hvis jeg en dag bliver rig lover jeg jer at I får dem alle sammen igen x3!
Undskyld for i en længere periode at have krævet så meget opmærksomhed, så I ikke have tid til at give opmærksomhed til hverken jer selv eller hinanden.
Undskyld for alle de gange i har skiftet min ble, som hvis jeg har arvet noget som helst fra min far, har været nogle stinkende oplevelser.
Så kære mor og far: undskyld, undskyld, undskyld og frem for alt: TAK!
Tak forde I har gået gennem alle disse ting for min skyld. Jeg elsker jer!

Hilsen jeres ældste, og nu mest taknemmelige, datter:
Anna

1 kommentar: