Blog-arkiv

tirsdag den 27. august 2013

Life in pictues

Efter at have haft fuldtidsarbejde i nogle uger, har jeg erfaret, at det er hårdt! Til gengæld vil jeg også lige sige, at det er rart ikke at skulle skynde sig hjem og lave lektier når man har fri.
Hvorom alting er, er Workshop stadigvæk et virkeligt lækkert sted at arbejde, og det er faktisk lige før at jeg glæder mig til at komme på arbejde.

For nogle dage siden kontaktede en af mine venner som jeg mødte til distorition i Købehavn mig, og spurgte om jeg var interesseret i at finde en lejlighed sammen med ham og en af hans veninder her i London. Han er oprindeligt fra Tyrkiet, men har været udveksling i nogle år nu (derfor jeg mødte ham i Danmark), og nu skal han så studere noget kunst i London. Jeg sagde straks ja, så nu er boligjagen begyndt! Det bliver spændende, og jeg glæder mig til at dele lejledhed med nogle unge mennesker. Ikke at jeg ikke nyder at bo hos familien Owen, men ja, voske, baby, Dulwich (Londons svar på Jyllinge), og så behøver jeg vist ikke at sige mere om det!

I går var jeg forresten til Notting Hill Carnival, som er en to-dags gadefest, som er til for at fejre sydens folk og deres afstamning. Det var ret vildt, og er du GAL der var mange mennesker! Det mindede egentlig på mange måder om Distortion bortset fra det var præget af de karakteristiske farverige og fjer-rige kostumer og så var der sådan ca. 100 gange så mange mennesker!
Det var noget af en oplevelse, og hvis jeg kan komme til det, vil jeg også derhen næste år.

Her følger så nogle blandede billeder fra den sidste uges tid:



 King's Cross

 Mine nye, superfede Nike trainers
 Morgen kaff' på job
 Hver uge får jeg 350 gram kaffebønner med hjem. LUKSUS!

 Mila og jeg var lige et smut i Parken for at aflaste Kira lidt.
 Workshop Coffee
 Workshop Coffee
 Workshop Coffee
 Udsigt fra "London Blackfriars"


 Et enkelt billede fra Notting Hill Carnival


Til ære for min søster Cille: så ka' du lære det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar