Blog-arkiv

tirsdag den 19. november 2013

Her bor jeg..

Jeg er fløjet fra reden. Jeg står på egne ben. Jeg skal selv finde rundt i supermarkedet. Jeg skal selv vaske tøj. Jeg skal selv betale leje. JEG ER FLYTTET I EGET VÆRELSE!

Jeg kan lige så godt sige at jeg har gjort lidt af et kub. Jeg bor så centralt som det er muligt (zone 1) midt mellem Hoxton og Shoreditch som er de to absolut fedeste steder i London. Ikke nok med at lokationen er lækker så er 465 pund/m for et dobbeltværelse ikke så ringe.!
Hele flytteprocessen var lidt hektisk, men nu har jeg endelig fået indrettet mig så godt jeg kan. Som man kan se på billederne kører man her 1930-tema på væggene og 1960-tema på gulvet.. Det er faktisk næsten så grimt så det er godt! 













1 kommentar:

  1. hold nu k... det er grimt, men godt gået. Bor du i sengen?

    SvarSlet