Blog-arkiv

tirsdag den 30. juli 2013

Brick Lane

I søndags gjorde jeg mig selv den store tjeneste at besøge Brick Lane.
Brick Lane er et ret hipt, ungt og "urban" område i London, hvor der hver søndag er marked. Markedet består af en masse vintage og 2hand tøj, smykker, billeder, sko og alt andet som hjertet begærer.. Men bedst af alt er markedet også et kæmpe mad-mekka med madboder som repræsenterer alt slags mad lige fra Spanien til Japan.
Jeg købte nogle dumblings i en kinesisk bod, nogle med kyllinge fyld og andre med lam. De smagte MEGA godt!
Markedet, og Brick Lane generelt, forgår om søndagen op ad gaden af samme navn, og i store lader som ligger langs med.
Jeg fik taget en masse gode billeder, som i hvert fald får min mund til at løbe i vand...
















2 kommentarer:

  1. Ad der er mælk på din kaffe

    SvarSlet
  2. Hvis jeg ikke husker meget forkert var det faktisk dig som introducerede mig for cappuccino, som jo faktisk består af espresso med MÆLK!
    Og det smager godt :)

    SvarSlet