Blog-arkiv

lørdag den 27. juli 2013

mmmmmmh... foooood...

Jeg er endnu engang alene hjemme hvilket selvfølgelig betyder at jeg har huset for mig selv, men vigtigst af alt; jeg har køkkenet for mig selv! Dette har været ensbetydende med en del madlavning og prøvesmaning af nogle nye spændende opskifter.

Lige et lille "tip": DMI's vejrudsigt i London virker ikke.. De lovede regn hele dagen, men jeg skal da lige hilse og sige at jeg fik slikket noget sol!

Det i kan se på nogle af billeder er bananpandekager som jeg lavede til morgenmad. De er faktisk rigtig sunde eftersom de kun består af 1 banan, 2 æg og lidt krydderi (jeg brugte kanel). Jeg spiste dem sammen med nogle blåbær og hindbær og dryssede en anelse flormelis over dem, selvom det viste sig at bananerne sødede dem nok i forvejen.
Enjoy!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar