Blog-arkiv

søndag den 21. juli 2013

Cosy sunday

Dagen i dag er gået med... stort set ingenting. Ret lækkert faktisk!
Det har været utrolig godt vejr i dag, så jeg tog en smut ned i Dulwich Park, som ligger en ca. 10 minutters gåtur hjemmefra. Englænderne tager ret tit i de forskellige parker der ligger rundt omkring, og jeg må sige at jeg forstår hvorfor. Der er virkelig god stemning, og der er masser som medbringer picknik kurv. Desuden er der også store sportsarealer i parkerne, som giver mulighed for bl.a. at spille tennis og fodbold, men også at løbe en god tur, som jeg gjorde forleden aften.
Ellers, som det nok fremgår af billederne, har jeg også brugt en del tid på at læse om mad, lave mad, spise mad, og rydde op efter mad. En beskæftigelse som jeg bryder mig meget om - altså mad.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/9903809/?claim=39862ccz84b">Follow my blog with Bloglovin</a>

                                        Mad fra i går aftes. Pasta med svampe og baby spinat


                                                                    Dulwich Park

                                                      Solero er tilbage på markedet!




                                                                  Frokost i haven
                           Hjemmelavede saltede mandler og den fineste one-cup stempelkande

1 kommentar: