Blog-arkiv

onsdag den 24. juli 2013

Det var det der arbejde..

Alt det der søgen efter arbejde og gå til jobinterwievs, har været et være cirkus! Det hele er endt ud i, at jeg nu arbejder på restaurenten i "Park International Hotel" som tjener. Det er et helt fint arbejde, men der er et par minusser, som gør, at jeg stadigvæk søger efter noget andet.
Men i dag havde jeg fri, så dagen gik med en tur ind til byen til endnu et til jobinterview. Efterfølgende tog jeg til King's Road, som er et ret fint område uden så mange turister, som der fx er på Oxford Street (hvilket er et forfærdeligt sted efter min mening!)
Stedet hvor jeg var til jobinterview lå på the Southbank, som er den promenade der går langs Themsen og forbi London Eye osv. Virkeligt fint sted, hvor jeg fik taget nogle billeder.

                       Ikke noget man ser mig med så tit! Det blev også straffet med en løbetur..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar