Blog-arkiv

lørdag den 20. juli 2013

Job med job på.

I går havde jeg utroligt travlt. Jeg var rundt i hele byen til forskellige jobinterwievs og selvfølgelig var der et eller andet fjols som sad fast under skinnerne i the underground, sådan så cirkel line toget var forsinket..
Men jeg nåede dem alle tre, heldigvis!
Resultatet af de tre samtaler blev tre jobtilbud.. Jeg måtte sige nej til det sidste tilbud, som var på sådan en japansk restaurent, da jeg ikke rigtig synes om stemningen der.
Så tilbage har jeg en rigtig fin og trendy café og et stort fint hotel. Jeg skal på prøve begge steder på mandag, og så må vi jo se hvordan det går.
Jeg er alene hjemme denne her weekend, så der står den bare på afslapning. Jeg har fundet en "Games of Thrones" dvd-boks som jeg tænker jeg skal igennem.

Desuden har jeg lige samfatter nogle erfaringer jeg har gjort om englænderne:

1) ordet "sorry" bliver brugt flittigt. Jeg ved ikke om det bare ligger til folkefærdet at være clumsy?
2) ALLE drenge (under 20 vel og mærket) har samme frisure som drengene fra One Direction og Justin Bieber..
3)  Engelske bilister bremser ikke når de er ved at køre dig ned.. De dytter bare og håber ellers bare på at du selv sætter benene på vejen. Suvival of the fittest.
4) Englænderne spiser utroligt meget frysemad, hvilket måske skyldes da ugentlige arbejdstimer på minimum 40 timer!
5) Englænderne har HELDIGVIS lært at drikke kaffe.. Det er nok noget tid siden den evolution skete, men hvorom alting er, blev jeg positivt overrasket.

                                                  De er sgu da også kære! (....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar